Bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Olga - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Olga - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

28 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Over 4 daagjes vlieg ik samen met mijn zus naar Indonesie! Heb er zin in!
Alle voorbereidingen zijn zo goed als gedaan, morgen maar eens rustig alle spullen bij elkaar leggen, en kijken of ik alles heb :)
Ook morgen nog mijn Malariapillen halen bij het GGD.
Inmiddels mn vaccinatie (buiktyfus) gehaald, de rest was allemaal nog geldig van India en Nepal.
Visum gehaald (mooi is ie!) en ook een nieuw paspoort. Fijn dat er meteen een visum in zit naar een ver land :)
Het is inmiddels namelijk een jaar geleden dat ik 'echt' op reis was, namelijk Marokko. Veel te lang geleden dus, dus ben heel blij dat ik weer weg ga :)

Een reden dat we naar Indonesie gaan is omdat mijn opa daar vandaan komt. Hij is geboren en getogen in Java. Met mijn Nederlandse oma getrouwd, die daar werkte voor het rode kruis. Toen zijn zij naar NL gekomen. De zus van mijn opa, die inmiddels overleden is, heeft ons allerlei straatnamen en plekken doorgegeven waar onze familie dus woonde/vandaan komt. Die gaan we ook zeker bezoeken. Bijzonder vind ik het :)

Verder gaan we dus Java overland over, richting het oosten. Daarna naar Bali, Lombok, en zo verder richting het oosten :)

Fijn!

  • 28 Februari 2013 - 13:02

    Barbara:

    Veel plezier, Olga! :-)

  • 28 Februari 2013 - 13:15

    Ariska:

    Alvast heel veel plezier en dat je je roots mag vinden!

  • 28 Februari 2013 - 19:46

    Marijke Bakker:

    Hoi OLga veel succes voor jou en Linda.
    Wat een bijzonderen reis zal dat worden.
    Ga er samen van genieten.
    Dikke knuffel van Marijke

  • 02 Maart 2013 - 22:28

    Steefy:

    Whoopie!!! Daar ga je :)

  • 02 Maart 2013 - 22:42

    :

    Mij kun je binnenkort ook volgen! :)

  • 03 Maart 2013 - 16:37

    Marjo Raadgever:

    He Olga en Linda,

    Fantastische dat jullie deze bijzondere reis samen gaan maken! Geniet er samen van en... pas goed op elkaar!!
    Liefs marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olga

Actief sinds 16 Feb. 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 7463

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Laos en een klein beetje Thailand

04 Maart 2013 - 04 April 2013

Indonesie

Landen bezocht: