Bijnaaaaa! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Olga - WaarBenJij.nu Bijnaaaaa! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Olga - WaarBenJij.nu

Bijnaaaaa!

Blijf op de hoogte en volg Olga

20 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Jeetje,het is nu bijna echt zover! Ik ga op reis, en dit keer alleen. He-le-maal alleen :p
Moet zeggen dat ik er nog steeds bijzonder relaxed onder ben, terwijl ik altijd had verwacht dat ik enorm gestressed zou zijn wanneer ik op dit punt zou belanden. Nog maar 4 nachtjes slapen namelijk.
Morgen nog 1 dagje werken, en dan is het voorlopig even klaar. Het weekend heb ik om voor te bereiden, en dan is het maandagochtend zover. Om 10.45 uur vlieg in naar Parijs, daar stap ik over en dan kom ik in Bangkok aan na veel uur vliegen ;)

Heb totaal nog geen plannen, niks geboekt, lekker go with the flow. Het enige wat ik al wel weet, is waar ik die dag mn dreads ga laten bijwerken in Bangkok, en dat ik dan zo snel mogelijk de trein naar het noorden pak, zodat ik snel in Laos ben. Want dat is mijn reisdoel, Laos.
Ik heb in totaal 5 weken om rond te reizen, waarvan zo'n 4 door Laos. De laatste week van mijn reis ga ik op een heerlijk eilandje in Thailand vertoeven, dat had ik dan al weer wel bedacht :D

Vanavond zijn mijn ouders geweest, morgen nog wat eten met wat vrienden, zondag mijn sleutel overdragen aan een vriendin die in mijn huisje gaat zitten en op mijn katjes past, en dan ben ik echt ready to go!!! SPANNEND!!!


  • 20 Februari 2014 - 23:35

    Steefy:

    Jaaaa ik heb ook zoveel zin.. Heb precies hetzelfde doel als jij over 6 weken, ben benieuwd wat je mee gaat maken :) Love you chica!! <3

  • 21 Februari 2014 - 06:11

    Jolanda:

    he olga

    wat super gaaf dat je die kant op gaat en wat super knap dat je alleen gaat. Ik wens je heel veel mooie reis uren toe geniet er van en doe voorzichtig!

    Veel liefs van jolanda

  • 21 Februari 2014 - 07:38

    Marijke Bakker:

    Wauwwww Olga wat stoer van jou meis. Wat knap dat je dit gaat doen.ik wens jou een hele mooie reis toe en lees graag met je mee.

  • 21 Februari 2014 - 10:14

    Corine:

    Zo het is alweer zover!! Spannend zeg! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen! Succes met de reis, maar dat zal vast goedkomen!

    See you soon!!

    Xx Corine

  • 21 Februari 2014 - 14:21

    Margo:

    Hay Ollie

    Ik wens je een hele fijne vakantie en geniet van iedere minuut.
    wel stoer van jou hoor in je eentje.
    Ik ga je weer helemaal volgen.
    Tot gauw dan Ollie.

    Liefs,
    mar

  • 21 Februari 2014 - 19:34

    Carmen:

    heurlijk!! geniet ervan babe!

  • 21 Februari 2014 - 21:34

    Thed Dissel:

    Stoer hoor!
    Fijne vakantie en laat ons meegenieten met je reisverslagen.
    Goede reis!

  • 27 Februari 2014 - 19:56

    :

    Zooo benieuwd naar hoe je het daar hebt!!!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Olga

Actief sinds 16 Feb. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 7456

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Laos en een klein beetje Thailand

04 Maart 2013 - 04 April 2013

Indonesie

Landen bezocht: